ändrade planer

Ja, har ni sett den rubriken här innan kanske? haha, jag tycker att den dyker upp här titt som tätt. Men varför blir det aldrig som man tänkt sig egentligen?

Jag har tyckt att mina helger varit riktigt bra planerade när jag suttit i Jönköping innan jag ska åka hem. men FUCK NO! 24 timmar är uppenbarligen inte tillräckligt för att jag ska hinna med allt som jag vill göra:P.Ett dygn räcker inte för att jag ska hinna:
  • Ta det lugnt och ta sovmorgon
  • Mysa med älskling
  • Plugga
  • Sola
  • Rida 2 pass/dag på Lotta så att hon kan komma igång
  • Baka
  • Spela cityville (men det pratar vi inte högt om)
Det är ett faktum. Så är det bara.
Blir ändrade planer inför nästa helg appråpå ingenting. Egentligen skulle jag vara hemma och hjälpa till på hopptävlingen som HBR ska ha. Men har bestämt att jag och Älskling ska åka och hälsa på hans familj i Göteborg istället, det ska bli jättekul!
Blev inte heller några av de bilder som jag tänkt lägga upp. (Har varit för lat för att ens ta bilderna).

Hade trots allt en bild från igår. (Älskling i tröjan han fick av mig, de nyköpta shortsen (både hans och mina), linnet jag fick av honom samt de turkosa shortsen som jag nääääästan köpte)


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar