dålig koll

Ja, har man dålig koll får man allt skylla skig själv! Insåg att jag inte hade 100% koll på hur mycket pengar jag har fått från csn. Tänkte att jag skulle få fullt bidrag nu i april eftersom jag fick det i februari... Men riiiktigt så var det ju inte... Ska man skratta eller gråta? Har nu ca 2000 kvar och det lär inte bli mer efter en helg i Göteborg plus att mamma fyller år... Har fan aldrig haft så lite pengar! Så alla skadeglada jävlar kan ju vara glada nu!

Iofs så har jag klarat mig jävligt bra hitills på ett halvt lån och min lön sedan i somras. När jag ansökte om pengar så trodde mamma och jag att jag skulle vara glad om jag klarade mig till jul. Det är bara att börja tänka på vad jag gör med mina pengar, börja använda lunchlåda och sluta handla på books & coffee...
Suck, värdelösa dag! Suttit i skolan och räknat matte med mina gruppmedlemmar. Haha, aningen dysfunktionell grupp stundvis, men kul har vi :) Var även en sväng på stan med Tia och köpte en present till mitt fina hjärta:) Och efter det? Ja... Efter det gick det utför igen, haft psykbryt och snuuuuuskigt ont i huvudet (det har fortfarande inte släppt).. Heja. Ingen bra dag med andra ord.


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar