Det går bra nu

Ja, det känns faktiskt riktigt jäkla GÖTT just nu. 2/2 inlämningsuppgifter i matte godkända, 2/2 inlämningsuppgifter i anläggningsteknik gjorda. Muntlig presentation i ingenjörsmetodik 1 genomförd. 3 tentor i 3 kurser á 7,5 hp gjorda och godkända. Jag har tagit körkort, kommit igång o börjat röra på mig. Kommit igång bra i skolan och får även en chans att höja betyget i organisation, ledning och förändring. Ännu bättre är att Lotta är under igångsättning (ja, jag vet att jag tjatar över min häst, men jag är inte säker på att någon vet hur glad jag faktiskt är över det) så nu är det bara våren som fattas :).

Imorgon blir det att åka hem till Hultsfred igen... Jag ska vara häst- och kattvakt åt mams och paps när de är i Italien. En vecka i Pisa och Toscana hade verkligen inte varit helt fel just nu... Men det ska bli lite skönt att få lite mer tid hemma att fixa med allt som jag inte hinner med på helgerna annars. Jag brukar vara så himla trött när jag kommer hem att hela helgen går åt till att bara vila sig och vara i stallet. Inte för att jag egentligen har något emot det, men det är som sagt lite tråkigt att inte ha ork till att göra allt man egentligen vill göra...
Nu ska jag packa ihop mina grejer och gå o lägga mig. Natti natti!


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar