hemma och gnällig

Sitter i Jönköping igen... Hann inte ens komma hit innan jag längtar härifrån. Behöver inte stå ut allt för länge, för på fredag eftermiddag åker vi till Göteborg och stannar där tills på tisdag :). Ska bli fett skönt att slippa Jönköping. Tycker verkligen inte att det är någe vidare kul här för tillfället. Går på en jävla clownskola (riktigt besviken på skolan ganska ofta. Ingen verkar ha koll på något alls.), sitter på en lägenhet som jag inte vill ha. KUL, den är ju gratis ? Bara 4000 i månaden... För en lägenhet jag sovit i typ 1-2 nätter under 2011. Hoppas på att kunna säga upp den och flytta ihop med min älskling snart:). Inte för att det inte är en fin lägenhet eller så, den är jag, spot on liksom. Men det är faktiskt lite jobbigt att behöva tänka till en extra gång för att göra saker på kvällarna då mina hyresvärdar har sovrummen under min lägenhet -.- .

Ska i alla fall bli riktigt kul att åka till Göteborg igen. Få träffa Buster & Råj, samt att få gå på universeum och botaniska trädgården :D. Trevligt med lite ljus här i mörkret i alla fall.
Nähe, dags att sova nu. Nattinatti.


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar