långfredag

Ligger i min säng i hultsfred tillsammans med mitt hjärta :) Har haft det bra idag: började dagen med en efterlängtad sovmorgon! Därefter var det bara att gå ner till tåget. Väl hemma så väntade en riktig påskmiddag, kändes fan som om man skulle rulla snarare än gå från bordet. Älsklingen var i alla fall nöjd när han fick sin jansson's frestelse och sill. Haha, som ett litet barn på julafton;).

Har även varit en sväng i stallet hos min pärla. Hade med mig hacket upp idag, men mams sa att hon varit så taggad under veckan att jag bestämde mig för att det nog var bäst att inte utmana ödet mer än nödvändigt. Det blev bett i truten på fröken Lotta. Kärlekskranka Lottapotta. Skulle nog gärna sitta i knäet om hon bara kunde, och nu är hon superbrunstig... Springer runt och kissar överallt och hela tiden. Red första riktiga passet på henne idag, hela 45 minuter! Hon känns riktigt bra nu, jobbar på som attan. Och hon gjorde faktiskt bara ett flöj med mig idag, men det kunde jag rida mig igenom - det går framåt!
Igår var det ett besök på Peab med skolan som gällde... Sitta i ett rum utan fönster hela förmiddagen och försköa hänga med och ta anteckninger, inte allt för kul...
Mötte i alla fall upp Tobbe för en sväng på stan efter det. Passade på att shoppa loss på MQ, tror fan det är en av mina favoritbutiker! blev ett bar skinny jeans från zoul och en jättesöt bikini från 365 sunshine samt en påskpresent till hjärtat :) Lägger upp bilder på det imorgon tänkte jag.
Har för övrigt krympt lite storleksmässigt har jag märkt! kom i 26" på jeansen plus att jag äntligen kommer i mina älsklings levi's igen :D snacka om att va glad!
älsklingsbyxorna!
Köpte ett par jeansshorts från H&M i vintras som jag redan då visste var för små. När jag fick hem dem vid nyår så fattades det nästan 5 cm för att jag skulle kunna knäppa dem. I februari kunde jag knäppa dem (dock med lite våld plus att de satt askalas tajt), i förrgår satt de löst. mhm, you just gotta love it!


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar