sol!

Härligt väder! Härlig dag! Är faktiskt på riktigt bra humör idag- för idag är en BRA dag! (hmm... blev kanske lite många utropstecken där...)

Sitter just nu och slevar i mig min lunch. Slevar är kanske lite fel ord, jag har lite bråttom så man kan nog säga att jag inhalerar maten istället. Min munsiga lunch för dagen är: *trumvirvel* ravioli... på burk... i tomatsås (förstår inte riktigt hur det går ihop sig, jag hatar nämligen tomatsås). Men det gör mig faktiskt inte så mycket :).
Vaknade klockan 7 imorse, hela 45 minuter innan klockan ringde, det är inte dåligt! Började morgonen med 1,5 timmes helkroppsmassage och akupunktur - hur underbart som helst! Och bättre blev det, för när jag kom hem så sken solen. Vad gör man när solen skiner på våren? Jo man tar på sig bikinin och pluggar ute på balkongen. Fy fan va gött med lite riktig sol och inte 20 minuters fusk sol. Det är pretty much min dag hittills. Elle ja... Jag har faktiskt rensat min låda med underkläder - slängt alla udda strumpor och sånt. Hallelujah! Man måste ju passa på att städa ur garderoben på våren så man får plats med lite nytt ;).
Nähe, nu ska jag köra igång en tvätt i maskinen, sedan blir det ett dressyrpass på Lotta för att sedan åka och hämta älskling på stationen:).
Yes! Han kommer idag, fastän vi sågs igår. Han ville inte vara utan mig (och jag vill inte vara utan honom en enda dag) så det var bästa lösningen. Lite gulligt faktiskt (i min värld i alla fall).
PUSSHEJ!


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar