tisdag

Idag har jag faktiskt varit lite produktiv :) (I alla fall den lilla del av dygnet som jag befunnit mig utanför sängen...)

Försov mig givetvis med ungefär 2 timmar.. Suck... Så typiskt Brorsson! Har i alla falla hunnit med att fixa naglara, städa, diska, tvätta, hänga tvätt, vika tvätt och sola. Det är inte dåligt för att vara mig! Nu ska jag packa ihop de grejer som ska med till jönk innan jag åker till Lotta.
Hon får en vilodag idag då hon fick gå lite mer igår.. Inte för att hon egentligen gick spec hårt, hon fick gå ett varv arbetsgalopp i varje varv plus ett varv nedsutten trav i varje varv. Vill inte att hennes ben ska överbelastas, så det är bättre att ta det lite "för lugnt" istället för att det blir åt andra hållet.
Ryktas att Tobbe ska bjuda på mat ikväll, fläskfilé med svamp, basilika & grädde samt en vaniljpannacotta.. Ska bli spännande ^^,
PUSSHEJ!


POSTAD AV: Emmeli

2011-04-20 @ 15:16:38 | http://mywonderfuldream.blogg.se/

Din blogg är super fin! :)

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar