Tråkigt väder, godkänd tenta!

Idag blev man RIKTIGT lurad av vädret i Jönköping. Jag satt i skolan med min grupp på matten och gjorde inlämningsuppgiften. När man tittade ut så såg det jättemysigt ut. Solen sken och det såg varmt ut- När sedan Tobbe och jag skulle ut på promenad så blåste det som fan. Inte mysigt alls. Usch!

Nu sitter jag i alla fall här i soffan och spelar cityville - lite belöning måste man allt få ibland. Jag klarade tydligen min omtenta som jag gjorde i början av Mars, så nu har jag äntligen fått 7,5 hp till på Ladok. Har nu svindlande summan av 11,3 hp, haha! Jag är jättenöjd i alla fall. Betyget på tentan blev 4. Så min fina älskling ska bjuda på extra god mat - ostfylld schnitzel, min favorit! Skulle lätt kunna leva på schnitzel, och Tobbes schnitzel är så fruktansvärt goda:). Hihi, glad tjej idag :D


POSTAD AV: Anonym

2011-04-07 @ 18:54:18

Du skrev att du gjorde en packning innan du solade solarie? Eller är det bara jag som har hittat på det?^^ i alla fall vad menade du att du gjorde då? Något man blir brunare av när man solar??

POSTAD AV: Anonym

2011-04-07 @ 19:55:34

Ja, det stämmer att jag brukar använda inpackning när jag solar :) Det är en creme som man smörjer in sig med innan man solar som sedan ger bättre färg. Kommer inte ihåg vad den som jag brukar använda heter, men den ger i alla fall en ännu brunare färg som fortsätter att bli brunare i ca 48 timmar efter solning. Man ser med andra ord "nysolad" ut längre plus att färgen sitter bättre och längre. Den ger så mycket färg att efter en solning ser det istället ut som om jag solat 3-4 gånger. Kostar ca 25 kr :)

POSTAD AV: Anonym

2011-04-07 @ 20:29:30

Vilekn tenta ??

POSTAD AV: Anonym

2011-04-08 @ 10:21:46

Oj det måste jag testa!:D vart köper du den?

POSTAD AV: Sofie

Jag köper den i en automat på solariet, kommer dessvärre inte ihåg vilket märke det är... Men de brukar finnas att köpa överallt där man kan sola :)

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar