jävla minigolf

Jag har härmed utsett minigolf till världens sämsta sport. Jag gav upp efter tre slag på BANA ETT. Sedan vägrade jag att spela mer. Fy fan vad arg jag blir när det inte går som jag vill och ännu argare blir jag när jag förlorar (eller bara riskerar att förlora för den delen).

Hur som helst har vi det jättebra här på Gotland, vi har varit inne i Visby på medeltidsveckan några gånger, sett en eldföreställning, myst på stranden, spelat en massa spel och badat i tunna. Känns helt knäppt att åka hem på söndag, jag vill ju vara kvar ännu längre. skita i tentorna och stanna här. har tagit en massa bilder men (som vanligt) inte hunnit få in dem på datorn. Menmen... Om ett par år eller två så ska nog det hinnas med också.
För övrigt så håller min brännskada på att läka, den krymper för var dag som går nu, trots att den gör mer och mer ont. Igår när jag skulle tvätta såret så klämde jag åt en nerv eller något liknande, för handen försvann, helt och hållet så när som på några äckliga ryckningar som varade ett par timmar. Blä på det. MEN (håll i er nu) jag har bestämt mig för att bli lite mer ansvarstagande (?) och anmäla min skada till försäkringskassan för att eventuellt kunna få lite pengar för sveda och värk. Om det mot förmodan skulle bli ett stort ärr av skadan så har en liten fågel viskat i mitt öra att det går att få ut pengar på försäkringen om ärret sitter så det syns... Men det återstår att se :)
Nu ska de andra spela poker och jag ska heja på tänkte jag... för jag tänker inte riskera att komma sist.


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar