Mycket att göra

Gav upp efter halva föreläsningen idag, den var verkligen urkass, plus att luftkonditioneringen inte fungerade över huvud taget i föreläsningssalen. Sånt är så jävla tråkigt. Men jag var i alla fall kvar tillräckligt länge för att hinna få föreläsningsschemat för kursen...

Tanken med att jag gick hem var ju faktiskt att jag skulle hinna få lite gjort här hemma. Men vad händer ?  Jag hamnar vid datorn istället. Är jag förvånad? Inte ett dugg. Håller på att skriva en lista med saker som jag behöver (vill) köpa och med saker jag borde (måste) göra. Och jag bara baxnar över vad som ska göras. Jag har gått i skolan i typ två dagar och har redan femtioelvatusenmiljonersmiljaders med saker (både mer och mindre nödvändiga) som ska göras. Men de får nog vänta i några minuter till tror jag, för nu är det snart dags för badkarsracet! Nu får vi se om BHV tar sin typ 4-5 raka seger :)


POSTAD AV: Lina - Team Hippoteket

2011-09-01 @ 17:28:39 | http://sallberglina.blogg.se/

är ju väldigt bra att de tar bort gräsfläckar!!! måste nog prova. men tre stycken tror jag inte att jag behöver :P ska nog inte användas för mkt för då sliter man nog på pälsen

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar