Nääe

Jovars, lite oflyt ska man ju allt ha. Efter skolan idag så började mitt oflyt.

Min brännskada gick upp igen och började blöda. Tobbe var gullig och bjöd mig på Max, så jag tänkte att jag skulle testa umamidressingen på min cheeseburgare för sist jag smakade den så gillade jag den. Men icke. Den smakade bara majonäs, och jag HATAR majonäs. Därefter skulle vi går till Charlies för jag ville se ifall de hade någor kul. När vi nästan var framme kom jag på att klockan var över sex. HELVETE, där sjönk hjärtat som en sten i bröstet:( MEN, Tobbe surfade in på Charlies hemsida och konstaterade att jag inte är tjejen med kollen direkt, de hade ju öppet till 7. Så vi gick dit. Och jag förälskade mig i en görsnygg HV Poloväst som var på rea, men hur såg jag ut när jag fick på mig den? Som en jävla flodhäst. Tror det börjar bli dags att trimma till sig lite kanske... Menmen.
Fick även det nyta numret av Häst & Ryttare idag och de visade en piké i HV style från Hööks, så dit mer eller mindre sprang vi för att jag skulle hinna prova och hinna med min vanliga beslutsångest. Men hade de fått in tröjjäveln i affären? Näe. Den kommer in på måndag -.- Suck säger jag bara.


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar