21:16 med tentaångest

Åh vad jag hatar det här! Jag som för en gång skull trodde att jag var ute i god tid med tentaplugget, men känslan i magen säger ICKE! Usch, känns inte alls bra. Känns som att ju mer jag räknar, desto dummare blir jag, desto mindre koll har jag, desto mer förlitar jag mig på att ett litet kik ifacit ska rädda mig (vilket det oftast inte gör). Hej tentaångest!

Blir väl i alla fall någon timma till i skolan innan vi knatar hem tror jag... Kan inte beskriva hur jäkla mycket jag längtar till kvällen den 15:e december när skiten är över!


POSTAD AV: Henny :)

2011-12-11 @ 16:15:23

Min tentaångest var med extrem, så jag har beslutat mig för att inte göra den, jag ska ju ändå inte fortsätta så jag bryr mig inte längre! haha, detta är inte bra Henny. Men fasiken så bra jag mår! :D

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar