julpyssel

Nu har jag pysslat färdigt för idag med en av julklapparna, 3 timmar blev det. Har fått mycket gjort för en gång skull, och det känns jävligt gutt! Ska bara sitta någon timme i helgen för att fixa det allra sista finliret. Tror att det komme bli bra, jävligt bra. Men än så länge så är det hysch, hysch, locket på ;)

Kanske inte världens viktigaste uppdatering kanske, men ändå. Någon stackars vilsen själv där ute är intresserad?
Om någon är intresserad, så fick jag ett volymschampo i mitt paket idag, ska bli spännande att se om det fungerar. För övrigt så har min besökssiffar stigit rätt rejält de senaste dagarna. Undrar vad det beror på? Har inte en blekfet jäkla aning, men jag är hur som helst glad att det är några som läser skiten jag skriver:)
Min finaste kille på Gotland i somras, idag firade vi 13 månader (för er som har missat)


POSTAD AV: Lina

2011-12-02 @ 06:48:02 | http://sallberglina.blogg.se/

SV: ahaaa, du tänker så! haha. ja vi bor ju inte gratis hemma. :P och är ju onödigt med ett så stort hus för två pers

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar