paketkalender

Idag när Tobbe och jag vaknade, på vår 13:e månad tillsammans så fick jag en present av honom. Inte just för att vi varit tillsammans i 13 månader, utan mer för att det var första december. För jag fick en PAKETKALENDER! Och det var inte vilken kalender som  helst, det var den lyxiga modellen från The Body shop - min favoritaffär!

Så snacka om glad tjej :D Har jag världens bästa kille eller har jag?
Igår var vi som sagt på sittning, och det var minsann en finsittning: Byggsittningen! Och då gick i alla fall jag all in i klädesväg. Varselbyxor, varseltröja, hörselskydd och arbetsskor. Det var faktiskt riktigt roligt!
Dessvärre vart det ett rätt rejält missöde under invigningen av sittningen. Efter en sjukt bra imitation av en av våra lärare så skulle vår imitatör och till lika klasskompis inviga sittningen på byggvis: Hugga sönder ett billigt skitbord från Ikea. Första och andra hugget gick bra, men sedan lossnade ett av benen på bordet och klippte till honom precis under ögonbrynet så det bara rann blod. I en rätt stadig stråle... Usch... Så han kördes till Ryhov och fick sy 8 stygn. Men efter ett par timmar var han tillbaka på kåren. Dessvärre hörde jag att han tydligen hade krossat en flaska inatt = ny resa till sjukhuset och 8 nya stygn.
Efter sittningen gick vi till O'learys i en timme innan vi gick tillbaka till kåren. Och vi hade så himla kul! Och jag syntes rätt bra på kåren märkte jag. Lysmaskigaste lysmasken på hela stället, haha!
Nu har jag städat lite här hemma och det är dags att ta tag i plugget. :)
Fick för övrigt hem mammas och min julklapp idag, och de blev bra, riktigt bra!


POSTAD AV: Erica

2011-12-01 @ 17:06:50 | http://camillaerica.blogg.se/

Fan vad min bror skämmer bort dig :P

POSTAD AV: Lina - Jultävling i bloggen! Vinn schabrak, stigbyglar eller hovlack från Smeagårdens Hästshop

2011-12-01 @ 20:17:59 | http://sallberglina.blogg.se/

SV: Har man fyra hästar, två jobb o läser på distans behövs disciplin ;)

POSTAD AV: Lina - Jultävling i bloggen! Vinn schabrak, stigbyglar eller hovlack från Smeagårdens Hästshop

2011-12-01 @ 21:14:25 | http://sallberglina.blogg.se/

Vilket argument? :P

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar