Som att knycka godis från en student

Nu sitter jag i skolan, lite lagom sur. GODISAITOMATEN BLÅSTE MIG PÅ 10 SPÄNN OCH EN SNICKERS! Här hade jag gått och längtat efter lite godis så att jag skulle orka plugga och när jag äntligen skulle köpa mitt godis så kollade jag först att jag hade pengar och vad det jag ville ha kostade. Jag hade 10 pix och min godisbit kostade 10. Så jag stoppade i mina (Tobbes) pengar och tryckte på knappen. Men istället för att få ut en godisbit så står det bara "price: 8.00 kr" i displayen. Jaha, tänkte jag, har de sänkt priset? Så jag tryckte igen men inget hände. Då tryckte jag på knappen för returmynt, men inget hände. Eller jo det stod nu istället "Credit: 2.00 kr" så nästa jävel som handlar blir säkert glad. Ååh, jävla skit! Godisautomater finns som räddare i nöden för stackars godissugna studenter, inte som några förklädda ficktjuvar. Usch, automatmannen, du får nog ta dig ett snack med din automat :O


POSTAD AV: Lina - Jultävling & nyårstävling i bloggen!

2011-12-12 @ 14:25:37 | http://sallberglina.blogg.se/

SV: Aqua har ju clips och fasta bettringar för att bettet ska ligga stadigt och stilla i munnen, medan jag vill ha bettet rörligare på Bellona. Aqua joxar mycket med bettet och det finns risk för att hon kan lägga tungan på fel sida, medan Bell snarare kan bita sig fast lite lätt i det och låsa det. :) Funktionen med clipsen är just att hålla bettet stabilt och stilla, och rekommenderas framförallt till yngre ryttare. Mvh Lina

POSTAD AV: Lina - Jultävling & nyårstävling i bloggen!

2011-12-13 @ 13:47:51 | http://sallberglina.blogg.se/

SV: Oj står de inne utan mat så länge?! Då är ju ett hönät toppen. Vi fodrar ju mellan 21-22 på kvällarna och då får de största delen grovfoder, o sen igen mellan 6-7 på morgonen, men 7-8 timmar är mycket utan mat tycker jag. Låter ju onekligen bra :)

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar