Tänt var det här!

Körde ju givetvis fast med de sex första uppgifterna när jag väl började plugga och har fortfarande inte löst en enda. Känns inte ett dugg bra med tanke på att jag vet att just en sådan kommer att komma på tentan och att den kommer att ge MÅNGA poäng (nästan 50% av de poäng som behövs för godkänt).

Så istället passade jag på att med min fabulösa mobilkamera ta bilder på hur fönstret och mitt lilla arrangemang med blockljus blev. Förvänta er inga sensationer inredningsmässigt från mig, men det är faktiskt mysigare i verkligheten.
Fönstret med nya ljuskoppar och julstjärna :)
En av mina silverbrickor, 5-pack blockljus och givetvis hyacinten Tobber absolut inte ville ha. Inte jättesnyggt kanske, men det duger i alla fall för oss :)


POSTAD AV: Lina - Jultävling i bloggen! Vinn schabrak, stigbyglar eller hovlack från Smeagårdens Hästshop

2011-12-09 @ 16:23:49 | http://sallberglina.blogg.se/

SV: Haha nja inte flyt, men deltar man i ett tiotal varje dag så!

POSTAD AV: Lina - Jultävling i bloggen! Vinn schabrak, stigbyglar eller hovlack från Smeagårdens Hästshop

2011-12-09 @ 16:48:27 | http://sallberglina.blogg.se/

SV: haha ja jag erkänner, jag betalar de som lottar ut! ;) eller.. men ärligt talat brukar jag ha oflyt med allt i princip!

POSTAD AV: Henny =)

2011-12-09 @ 17:27:59

Jag tycker det ser supermysigt ut :D

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar