Dagens shopping!

Det blev lite handlat i Kalmar idag, trots en jäkla massa folk och att det regnade småfnyk klippt hela dagen. Först fick vi en sväng på stan, och det var väl där vi handlade mest. Jag köpte två kuddar till lägenheten, ett par sandaler och tygskor, ett par bikers, lite underkläder, godis, vax och bodybutter.

När vi var färdiga på stan åt vi på nån kinesbuffé (som jag inte minns namnet på) men gott som fan är det! Och det nästan bästa var att de hade en mjukglassmaskin till efterrätt :D.
Blev en sväng på Ikea och affärerna vid Hansa City med. Köpte ett zinkfat på Plantagen som jag förhoppningsvis ska lyckas pilla ihop med lite växter till ett kitchigt blomsterarangemang någon gång i framtiden:P.
Just det, vi stannade på Hööks med, de hade ju faktiskt en del snyggt i sin sista katalog, men hallå eller? HUr tråkigt är det inte när man kommer till affären och så ser det inte alls lika dant ut i verkligheten som på bild? Kvaliten är inte bra och passformen är helt åt helvete. Så tråkigt :( Men men.. Tur att vi har Charlies i Jönköping som kompensation då:P.
Mina nya sandaler, fett nöjd!

Fräckaste kaffekoppen på länge! Haha, var nästan tvungen att köpa en.. Syndatt jag inte dricker kaffe bara...

Och visst är det väl så? Indiska har historiens största plastkassar.


POSTAD AV: Henny :)

2011-07-28 @ 22:12:51 | http://hennyvinlof.blogg.se/

Skitsnygga skor :D

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar