Inget hår

Ibland är till och med jag lite spontan. Skulle gå ner till Zic Zac och klippa mig, bara klippa topparna och börja spara ut längderna på håret. Vad händer? Jo jag får en idé om att klippa av mig håret, så nu har jag "kort" hår (kort med mina mått mätt), nu går det bara strax nedanför axlarna, och jag som inte brukar ha kortare hår än till "bh-spännet" annars :P Men jag älskar det! Än så länge i alla fall :) Passade även på att ta två nya hål i öronen, skulle egentligen tagit 4 hål, men de hade bara dyra örhängen hemma, så jag blev snål... .

Det är lite kul, jag är LIVRÄDD för nålar, stick och sprutor i vanliga fall, men jag älskar att ta hål i öronen, jag verkligen ÄLSKAR att känna när det sticker till och blir varmt. Helsjukt egentligen, men jag har å andra sidan aldrig utgett mig för att vara normal :)


POSTAD AV: Henny :)

2011-07-26 @ 13:44:46 | http://hennyvinlof.blogg.se/

Åhh, kan du inte visa en bild? =)

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar