Nähe...

Blev inte mycket till uppdatering igår, och inte blev det mycket till jobb heller... Vaknade på natten och hade fett ont i huvudet, men jag trodde bara att jag druckit för lite... Så jag drack två stora glas vatten och en ipren innan jag gick och la mig igen. När jag vaknade var det fortfarande inte bättre, så jag tänkte bara "shit vad uttorkad jag måste vara". SÅ jag drack ännu mera vatten och tog en ipren till. När jag läste tidningen (woho, vuxenpoäng till mig) så märkte jag att jag såg konstigt på ena ögat, jag hade liksom en stor suddig fläck mitt i synfältet. Drog jag kopplingen migrän? nope. I vanliga fall flimrar det för bägge ögonen, så jag trodde bara att jag var trött elelr nått.

Jag åkte iaf till jobbet. Det skulle jag inte ha gjort.. Mådde skitilla, och strax innan frukost hängde jag ut ur min traktor och spydde som en gris. Najs. Så det var bara att packa ihop och köra tillbaka firmabilen till Skanska så mamma fick cykla till Skanska för att kunna köra hem mig. Kalasdag.


POSTAD AV: Tia

2011-07-13 @ 18:20:22

Men gumman då! Hoppas du mår bättre nu <3 saknar dig. Längtar tills har en utgång likt vår senaste :D ...minus skavsåren dock, haha. ;)

POSTAD AV: Henny :)

2011-07-14 @ 14:27:13 | http://hennyvinlof.blogg.se/

Usch, det där lät inget vidare!! :( Hoppas du mår bättre nu! =)



Haha, sjukt att vi inte såg varandra då! x) vi satt på rad 8 på fredagen och 6 på lördagen ;)

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar