puh!

Mycket gör jag om dagarna, men inget vettigt. Jag är ännu en gång tillbaka i farmville-träsket, likaså är jag en sucker för cityville (men det borde jag ju få spela, jag ska ju trots allt bli en byggare ;) ).

Igår kväll blev det dock inte mycket dator för min del, det åskade som fan här (och gjode halva natten). Jag har verligen inget emot åska, tvärt om, jag älskar den. Givetvis har jag stor respekt för alla naturfenomen, men jag tycker det är helt underbart att ligga inne under en filt med en bra bok medan man hör hur det smattrar mot fönstren och mullrar utanför. Lite konstigt kanske, när jag var liten var jag LIVRÄDD för åska. Jag hade verkligen panik så fort det började. haha.
Hur som helst så fortsatte jag med mitt överkast igår (och idag). Så nu har jag TVÅ sammanfodage rutor och en blomma. woho, intresseklubben antecknar! Nu är det ju bara 78 rutor, 79 blommor och en lång jävla spetskant kvar. Jippi. Ser dock inte ut som det blir mer virkning idag för min del, är på god väg att få självsprickor i fingret eftersom att jag inte är van vid att virka så mycket:P. Så nu ska jag fixa hästsaker istället! Har tagit hem alla Lottas lädergrejer och benskydd för att fixa allt :). Har verkligen blivit slarvig med det. För inte alls länge sedan plockade jag jämt hem ALLA hennes saker under helgen, VARENDA helg och satt och putsade som en dåre. (plus att det putsades minst varannan dag i veckorna). Vad har egentligen hänt med soffpotatisen Brorsson? hmm... Det tåls att tänka på.
Imorgon ska Tobbe och jag vara flitiga, vi ska börja slipa våra nya (begagnade) matmöbler för att kunna måla dem vita. Ska bli kul att få göra något eget :).
Pusshej!


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar