Red riding hood

Vet att jag varit pissigt dålig på att uppdatera, men Tobbe har varit här i helgen, och då går han före bloggen. Men nu är helgen slut, och likaså min semester... Bara att bita ihop och snällt jobba denna vecka, för sen åker vi till Gotland! Ska bli sä jävla härligt! Hoppas bara att vi har tur med vädret...

Iaf... Vi har inte gjort sådär fruktansvärt mycket i helgen, bara myst och tagit det lugnt. I lördags hade Tobbe en överraskning till mig, han hade laddat ner en film som jag velat se ett bra tag nu- Red riding hood. Och jag kan bara säga en sak: ni måste se den! Precis min favorittyp av film, och det blir ju inte sämre av att den är regiserad av Twilights regissör (oh yes, jag är en twilight-geek). SÅ den har ju sin lilla Twilightprägel och är helt enkelt alldeles underbar.
Skriver mer imorgon, för hör och häpna så har jag mer att berätta :)


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar