Världens finaste <3

Det är nog så att alla flickvänner tycker att just deras pojkvän är den absolut bästigaste som råkar gå i ett par skor i hela universum. MEN jag råkar veta att så inte är fallet. Det finns en kille som är lite bättre än alla andra killar här i världen, och det är min Tobbe det.

Vi har ju inte träffats på två veckor, men i fredags var detr äntligen dags, och som jag har längtat! Vara nere och mötte honom vid tåget på kvällen, och jag kände knappt igen honom, han hade blivit så smal i ansiktet! (och så hade han mössa mitt i sommaren också) . Hur som helst gick vi en sväng till festivalen och kollade lite innan vi fas ihop i soffan.
I lördags så åkte vi först in en sväng till Vimmerby och tittade lite i affärer och på de jobb som jag varit och gjort under min tid på Skanska. Vi hittade faktiskt två små dessertskålar till min servis med, så det tar sig allt! På Tobbes begäran fick han även ett par hintar om vad jag önskar mig ifödelsedagspresent, jag fyller ju faktiskt 20 om 1,5 månader :). Och efter det så åkte vi hem för att hinna med tåget tillbaka till Jönköping.
Tobbe hade planerat en helkväll för oss :')
Först bjöd han mig på restaurang, En Italienare och en grek, jättegod 3-rätters! Deras olivtapernad var helt otroligt jävla god! Efteråt så blev jag bjuden på bio! Vi såg Harry Potter and the deathly hallows part 2 i 3D. Hur grymt som helst! (Ja.. Jag vet att 3D inte är så himla nytt längre, MEN jag kommer från Hultsfred, mitt ute i ingenstans, och dit har det inte kommit än. Där är vi glada om en film hinner komma 3 månader efter sin premiär typ.)
Det var så himla mysigt, allt var helt perfekt. Var helt slut efter filmen så jag kan nog inte ens beskriva hur jävla underbart det var att äntligen få somna i Tobbes famn igen, eller att få vakna av att han ligger och pussar på mig. Jag säger ju det - BÄSTA killen nånsin!
Men som om inte det vore nog så fick jag igår frukost på sängen - nybakade frallor och donuts (jag är en sucker för donuts) och även middag på kvällen. Han är verkligen GRYM på att laga mat kan jag lova er!
Men det tog inte slut där, jag verkligen älskar smycken, och det vet han. Och för ett tag sedan satt jag och dreglade på pärlgrossisten.se över en jävla massa pärlor för att göra egna smycken, men jag tkulle vänta med att beställa tills jag fått min lön var tanken.  Vad gör min Tobbe då? Jag fick igår gå in på hemsidan och beställa ALLT som jag ville ha för att kunna göra mina smycken. Hur jäkla gullig som helst :) ! Så med lite tur kommer allt på posten imorgon :D
Så idag ska jag iaf bjuda honom på middag, det blir pestobakad kyckling med fetaost och sallad och till efterrätt ska det bli äppelpaj :). Vet att jagverkligen inte är någon direkt mästerkock, men jag måste ju försöka iaf :).
Min finaste Tobbe, kommer aldrig släppa taget om honom. Och alla andra gör bäst i att hålla tassarna borta, han är MIN.


POSTAD AV: Henny :)

2011-07-18 @ 16:48:56 | http://hennyvinlof.blogg.se/

Låter verkligen som en supermysig helg!! =)

POSTAD AV: Erica

2011-07-18 @ 20:13:31 | http://camillaerica.blogg.se/

Så glad för eran skull!

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar