anonyma kommentarer

Du har inte funderat på att andra kanske hade velat att du inte skulle vara med i bussen med tanke på att ditt humör nästan aldrig är på topp? Sluta gnäll på andra du är förmodligen inte bättre än någon annan! Tusen spänn är inte så mkt pengar för ett täcke, lägger man lite mer så brukar dom passa bra, så håll tummarna för att dét gör det nu då =)

Har jag sagt att jag är bättre än någon annan? nej, jag tänkte väl det? Har jag sagt att jag inte var på humör igår? Nej, jag tänkte väl det? 1000 spänn är inte jättemycket för någon med fast inkomst, det är jag väl medveten om. Men försök få ihop det när man lever på under 8000 i månaden, DÅ är det mycket pengar. Och ja, det finns de som inte tycker om mig. Bryr jag mig? nej. Men jag tycker den gapiga halvan av bussen kunde stannat hemma eller hållit käften, och det var jag inte ensam om att tycka. Respekt för andra? Och helt ärligt vad är grejen med en gemensam bussresa när man inte ser röken av en kotte? I don´t get it. Ta reda på lite fakta innan du öppnar din äckliga käft igen gullet :)
Vad roligt det är när folk står för sina kommentarer?


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar