äntligen helg

Hemkommen från jobbet precis. Är så sjukt trött fastän jag inte gör ett skit på jobbet! Är verkligen inte van vid att vara utomhus hela dagarna. Haha, det är tur man får betalt per timma och inte beroende på hur aktiv man är, för då hade jag inte fått så många kronor i sommar! Har iaf pratat med Skanskas lönekontor så nu ska jag få hem anställningsavi och lite. Dags att söka jämkning snart med... Fast borde kanske läsa på lite först...

Det är iaf klart med timlönen. Mer än på bruket men mindre än kommunen förra året. Gör mig inte så mkt faktiskt, för jag tror att kommunlönen var ett jäkla lucky shot, liksom jag hade 103:- i timmen för att egentligen inte göra mkt alls, utan bara för att va med o lära sig. Nu har jag några kronor mindre, men är fortfarande bara med mig för att lära mig i princip.
Är fortfarande inte riktigt på humör. Så fort jag får ett par sekunder till övers för att tänka så går allt åt helvete och jag blir ASFÖRBANNAD. Så jag försöker att undvika sådant. Nu är det dags att åka till stallet... Får hoppas att Lotta ger mig mycket att tänka på idag.
Det ösregnade idag på morgonen när jag kom till jobbet, trött som ett as var jag med. De snälla gubbarna tyckte jag skulle sitta i bilen tills det blev något att välta, så jag vilade (läs: slumrade) i bilen fram till frukost. Jag har sagt det innan och jag säger det igen- Det är chill att arbeta på Skanska.


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar