Lycklig häst

Tror nog att jag har världens lyckligaste häst just nu. Hon såg så himla nöjd ut när hon kom ut i hagen i Bjärkhult! Kan säga som så att hon direkt visste vart hon var på väg när vi ridit iväg, för ju närmare sommarlovet vi kom desto mer taggad blev Lottapotta.

Nu går iaf hon och Penny i en jättestor sommarhage och äter sig feta (läs: fetare) och jag har fått erbjudande om att rida minst en häst om dagen i sommar, ska bli skoj :)
Önskar verkligen att jag kunde vara lite glad i övrigt också. Men lyckas jag? Nej- Idag är jag bara en jävla bitterfitta, och det tänker jag fortsätta vara. Har för övrigt inte gått något vidare med maten idag heller. Ätit en liten pizzabit och en halv panpizza... Vilket rsulterade i svimfärdig Sofie när jag äntligen kommit fram till Bjärkhult. Fick iaf åka hem och lägga mig. Givetvis lyckades jag somna och sov i 1,5 timme (vaknade halv 9). Mamma var iaf snäll och tvingade i mig ett ägg. Inte för att jag åt upp det, men det är tanken som räknas?  På det hela taget har det inte blivit så många kcal idag, ligger fortfarande under 1000, och jag är inte ens hungrig, GOOD WORK!


POSTAD AV: Maria Johansson

2011-06-16 @ 12:17:57 | http://dressyrsnack.wordpress.com/

sv: Jag tycker likadant. En häst måste få vara häst =)

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar