Lysmask

Godkväll allihopa! Har klarat mig rätt bra såhär första dagen på jobbet, alla är jättetrevliga :D. Har iofs inte gjort så jättemycket idag, åkt runt o tittat på de flesta jobb i Hultsfred/Vimmerby samt hjälpt till med fluktningen på Homlgrens bil i Vby. Sprungit runt med häftpistol och en laser (antar att det är typ sånt vi ska göra på mättekniken i 2an? ).

Imorgon ska alla på Skanska Asfalt & Betong bara jobba halvdag. Kl 12 ska vi vara i Målilla för att äta mat köra speedway och titta på Speedway. Ska bli FETT kul, jag fullkomligt älskar speedway :D. Haha, valde verkligen rätt vecka att börja jobba på ;)
Tobbe började ju på sitt jobb idag med, på Dagab, ett färskvarulager i Jönköping :)
Måste säga att Tobbe hade MYCKET snyggare arbetskläder än mig... såhär såg jag ut:
Goddag fröken lysmask... Ordet självlysande har fått en helt ny innebörd idag kan jag lova! Och alla insekter och kryp älskade mina tjecka gula kläder...
Men det kan jag stå ut med, för blåkläder är fan det absolut skönaste som finns att ha på sig! Plus att jag fått gå på min efterlängtade massage idag och fixa till ryggen! Hade något tjall med "ryggskottsmuskeln" sa Jenny. men nu äre chill :D


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar