Sammanfattning

Har varit fruktansvärt dålig på att uppdatera den här helgen, men jag har helt enkelt inte haft tid. I fredags åkte jag först en snabbis till stallet och sedan jobbade jag i två timmar. Ankomstregistrera fakturor, tjohej vad kul, not. Efter det var det bara att åka hem och snygga till sig för att åka till Värnamo och fira min kusins dotter som tog studenten. När det var färdigfirat fortsatte jag och mamma till Jönköping. Där åt vi med Tobbe på Wok & Co, sedan åkte hon till min lägenhet och sov, och Tobbe och jag gick hem till oss...

Började flytta mina grejer vid 10-tiden i Lördags och var färdiga vid halv 6, men då hade vi hunnit med en sväng på A6 och ätit buffé på Panda Wook vid Juneporten.  Buffé för 65:- alla dagar i veckan, LÄTT värt det! Så det tog ju inte jättelång tid, blev iofs bara tre flyttlass, så det var kanske inte så konstigt?
Hur som helst lyckades jag iaf göra något med ryggen när vi bar möbler. Hade så jäkla ont att jag inte visste vart jag skulle ta vägen, haltade, vankade som en anka, gick dubbelvikt, låg i en säng på Ikea och grät för det gjorde så jäkla ont. FATTAR verkligen inte vad jag gjorde för något?! Så gårdagskvällen blev väldigt lugn, låg med en vetekudde över ryggen och idag är det faktiskt bättre. Tur det med tanke på att jag börjar mitt sommarjobb imorgon. Hihi, det ska bli SÅ kul! Alla mina kläder har kommit, skor, shorts, byxor och lite tröjor. Kommer bli kanon!
Varit ute och pussat lite på Lotta idag med. Hade egentligen tänkt rida idag, men med tanke på min rygg och att det regnat hela jäkla dagen så hoppade vi det. Lotta verkade inte ledsen över det direkt ;).
Har äntligen hittat sladden till min telefon nu, så nu har jag lite bilder att ladda upp, men inte just nu. För nu tycker jag det låter som om badkaret ropar på mig ^^,


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar