Ändrade planer

Ja... Det blir ingen shoppingdag imorgon... Istället ska vi träffas mitt på dagen för att göra våra matteuppgifter stället... Inte lika roligt, men behöver bonuspoängen för att klara tentan... Isätllet får jag ta en liten shoppingtur på morgonen ch åka till A6 efter skolan på fredag.

Har även bestämt klädsel tills ikväll, det blir en svart liten klänning från H&M som jag hade på julafton (det säger inte er ett skit, jag vet). Tias idé, inte min ska jag bara påpeka! Jag tillhör inte dem som frivilligt visar mig i klänning heller... Men idag slår jag på stort ;).
Nähe, nu är det dags att tugga i sig havregrynsgröten (oerhört tråkig lunch) och gå tillbaka till skolan. Tycker egentligen inte alls om havregrynsgröt, men vad gör man inte för att kunna unna sig lite extra shopping? ;)


POSTAD AV: Anonym

2011-04-01 @ 07:34:27

Du var jättefin i klänning ;)

POSTAD AV: Anonym

2011-04-01 @ 09:08:39

Åh, hade ni det trevligt? :) Och gick ni till kåren sen? Jag såg bara Maria och Tia nämligen :)

POSTAD AV: Anonym

2011-04-01 @ 12:06:06

Tack :) Jo, jag var också på kåren, men gick hem vid typ halv 12 :)

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar