Flying high (Y)

Första tentan avklarad, och det känder riktigt bra faktiskt :). Tror med handen på hjärtat att jag redan nu kan säga att jag är godkänd. Känner mig flera kilo lättare nu, och då ska man tänka på att jag ändå har en tenta kvar. Det kanske är såhär man ska banta? Göra tentor hela tiden för att kännas sig lite lättare? ;)

Måste rikta ett stort tack till min underbara pojkvän Tobias som hela tiden stöttar mig och hjälper mig med mitt pluggande. Du är bäst älskling! :*
Jag kom att tänka på en gullig grej när jag låg vaken inatt.
För en månad sedan var jag för första gången i Göteborg för att träffa Glenns familj (jättetrevligt, trots att jag är livrädd för att träffa nya människor). Vi bodde för oss själva i Andreas lilla stuga med ett litet fönster i dörren. När Glenn skulle springa in en snabbis till huset medan jag låg och slöade i sängen så hörde jag hur det knackade på fönstret precis efter att han gått. Så jag tittade ut och på rutan var det ett lager av imma där det stod S <3 T.
Han är så fantastiskt gullig, det är inte så att han bara gör sånna saker då och då. Utan det är små saker hela tiden, ett sms, frukost på sängen, middag, B&J's, jag får välja film m.m. m.m.
Undrar om jag varit såhär löjligt lycklig innan? hmm... näe, jag tror inte det. (räknar inte med när vi köpte Lotta nu)
För att understryka det jag skrev om Tobias; nu lagar han mat åt oss och han har städat lägenheten idag för att jag inte ska behöva plugga i kaos. Mitt finaste hjärta. :)


POSTAD AV: Henny =)

2011-03-21 @ 18:06:10 | http://hennyvinlof.blogg.se/

Skönt att tentan gick bra för dig!! =)



Och världens bästa pojkvän är vi nog bortskämda med båda två, och det finns verkligen inget bättre!! =)

POSTAD AV: Erica

2011-03-22 @ 14:21:45 | http://camillaerica.blogg.se/

Jag visste inte att min bror var så gullig, hehe :)

POSTAD AV: Sofie

Han är fruktansvärt gullig, mest hela tiden faktiskt :D

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar