God morgon allihopa!

Sovit bra? Det har jag gjort, jag har ju äntligen fått sova bredvid min älskling igen :D !

Gårdagen var en ganska bra dag. Lite tråkigt väder bara, men det kan ju tyvärr inte vara bra jämt...
Hade bara en föreläsning igår, och en meningslös sådan... Varför låter skolan ens så dåliga föreläsare föreläsa för oss? USCH!
Igårkväll passade vi på  att mysa till det lite. Vi såg på Avatar, dippade grönsaker och grillkorv... Haha, vad gör man inte när man är hungrig? Lite udda kanske, men gott var det.
Idag väntar skolan 10 till 17... Därefter är vi ett gäng som ska gå och käka på O'learys här i Jönköping och kanske även ta en liten sväng till kåren. Jag är riktigt sugen på att gå till kåren, men hur nyttigt är det egentligen? Inte nyttigt alls... hmm... ett riktigt dilemma...
Älskling har även pillat ihop en design till min blogg så den kanske dyker upp här idag eller imorgon, duktig kille!
Imorgon är det shopping som gäller. Känner att jag verkligen behöver fylla på garderoben med lite fina sommarkläder. Bara hoppas att jag hittar något på A6 imorgon. Antingen kommer jag att hitta massor, eller inget alls. Det är så jag funkar... Kanske ska passa på att köpa lite träningskläder och min efterlängtade stegräknare också. Behöver något som kan peppa mig till att komma igång på riktigt med träningen. För det är inge vidare kul att ge sig ut på powerwalk i antingen jeans eller ett par för stora mjukisar...
Näe, nu är det dags att äta frukost, pussokram! :)


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar