Hur klantig får man bli?

Ja det kan man ju verkligen fråga sig. Jag tillhör i alla fall den allra klantigaste typen av människor eftersom jag kommer från familjen Brorsson; även kända som släktet spill&trill.

Igårkväll passade vi på att mysa till det jag och mitt hjärta med chokladfondue och frukt. Vad gör jag? Jo jasg spiller, inte bara en gång, utan TRE! Först på bordet, sedan på golvet och allra sist på mina strumpbyxor.
Vi var lite lata så vi lämnade grejerna framme över natten och vad tänkte jag när jag klev upp i morse? "Åh va gott med lite choklad!" Så jag tog på mig en vit tisha och tog en slev choklad. Jag kan ju säga att större delen av den sleven inte landade i munnen... Den landade på min nytvättade vita tröja som jag inte ens hunnit ha på mig i tre minuter.
Hur klantig får man bli egentligen?? Är jag förvånad över min egen förmåga? hmm... svar nej.
Nu blir det frukost!


POSTAD AV: ANNE

2011-03-17 @ 10:31:49 | http://favs.se/mode

hahah något sånt som likagärna kunde hänt mig!

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar