Nystart? eller tja... ett försök iaf...

Haha, här är jag, ÄNTLIGEN, typ 1000 år efter alla andra människor. Men jag är här nu, undrar vem som är mest förvånad, jag själv eller eventuella läsare?

Kan säga att jag är tämligen säker på att det är jag som är mest förvånad eftersom att jag så sent som i höstas sa att jag ALDRIG skulle skaffa blogg.
Tror att det kan vara nyttigt för mig att ha en "portabel dagbok" där jag kan skriva när jag känner att jag behöver skriva av mig. Nog för att jag skrivit dagbok ett längre tag nu, men det är faktiskt (med handen på hjärtat) inte allt för kul att släpa med sig den över allt.
Jag är ganska ostabil i mitt humör och psyke över huvud taget, men jag blir betydligt bättre när jag får skriva av mig all skit. Så... Det är därför jag är här (om ni nu inte redan fattat det ) för att göra ytterligare ett försök att pussla ihop mig själv.
Sitter hemma i sängen ( Hultsfred) nu, min älskade pojkvän är kvar hemma i Jönköping. Det känns ensamt, väldigt ensamt. Men jag har ju Lotta, även om det inte blivit så fruktansvärt mycket gos idag... Får se till att det blir mera imorgon istället.
På måndag bär det iväg till Mantorps ATG klinik för ett återbesök tack vare hennes hovbensinflammastion... hoppas verkligen att hon blir frisk snart så jag får börja sätta igång henne! Hon är den typen av häst som verkligen vill jobba och göra sin ryttare till lags. Så med tanke på det och med tanke på hur känslig hon är så hade jag bestämt mig för att börja hyra ut henne till Megs helgkurser (då jag vet att Meg tycker VÄLDIGT mycket om Lotta) men så blir det icke nu under Mars...
Däremot ligger hon redan med på hemsidan:  http://www.megasus.se/hastarna/lotta-2
Har inte sådär attans mycket mer att säga just för tillfället...
eller jo...
JAG BEHÖVER EN BLOGGDESIGN, PRONTO!


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar