solsolsol-arie.....

Vad gör man int för att få en snygg bränna? ;) Jag solar inte jättemycket, har faktiskt bara solat två gånger under 2011, så det är väl okej?

Känner mig tvungen att passa på nu den här veckan, det är nämligen halva priset! Hur bra är inte det? Typ hur bra som helst, och ännu bättre är det när man är snål smålänning, billigt är bra, you know folks ;). Ska nog passa på att ta några minuter i ståsolariet innan jag åker i morgon med. Kan ju testa det iaf, det är så himlans dyrt i vanliga fall...
Längtar så oerhört mycket till sommaren, när man kan sola ute. Inte för att jag inte trivs i solariet, det är bra för min rygg, men det är faktiskt dyrt...
Imorgon börjar skolan... usch... är verkligen inte ett dugg sugen på det, men försöker se fram emot torsdag, fredag och lördag. Varför? Jo, för på torsdag ska Tobbe och jag åka och shoppa, på fredag ska vi mysa till det eftersom det är 5 månader. Och på lördag får jag äntligen träffa Lotta igen.
Mamma har tömkört henne idag, och hon gör det faktiskt bra! Men jag vet att hon kan så mycket bättre om hon bara får kläm på hur hon ska göra och får koll på alla tåtar:) .
Är rätt nöjd med dagen faktiskt... Ny frisyr, solat solarie, prommis med Lotta i solen, duktig mamma, pappa är hemkommen från sjukhuset, men framför allt : Jag har gått ner 2 kilo! BOOM BAM BABY!




Ibland blir jag mörkrädd över hur folk agerar. Jag fattar inte att man har mage att göra så med någon annans häst. Det känns som att ju mer tid jag spenderar i stallet, desto äldre jag blir och ju mer jag tar någon annans parti, desto mer framträder det vem du faktiskt är. På ett sätt är det bra, det bevisar bara att jag haft rätt om dig .
Fy fan vad skönt det vore o slippa det här stället! Folk blir så jäkla bra på att se fel hos andra men inte hos sig själva. Ransaka sig själv innan man ger sig på andra kanske kan vara en bra ide?
Visst, jag är inte perfekt och gör inte alltid 100% rätt. Men jag lär av mina misstag i alla fall, det är mer än vad man kan säga om andra parasiter. USCH.


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar