Fina byten!

Skulle egentligen rida ut i skogen idag men det slutade med att jag red lektion och fan vad kul det var! Gick riktigt jäkla bra! Lotta kändes jättefin och för en gång skull fick jag massa KONSTRUKTIV kritik och då är det kul att rida :) Fick träna på byten idag, red säkert 30 byten, ca 5 var rena, ca 5 var helfail och resten så bytte hon, inga korrekta byten, men hon bytte. Och mer än så kan jag inte begära av henne. Poletten har inte helt trillat ner än,  men den är på väg :D. Hade egentligen tänkt skriva en massa mer, men är FRUKTANSVÄRT trött... Och så saknar jag mitt hjärta...

Älskar dig så oerhört mycket, min andra halva, min finaste prins. På söndag ses vi igen <3


POSTAD AV: Tobias

2011-05-13 @ 00:31:32

Älskar dig hjärtat! Du betyder allt för mig! <3

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar