Islandsponny?

Har inte tid att blogga just nu, men Tobbe och jag hade en mycket intressant diskussion om hästraser förut. Varför det heter Islandshäst och hur det kommer sig att en Islandshäst egentligen är en ponny. Haha, tror nog jag dog lite av den diskussionen. Återger den imorgon när jag har mer tid tänkte jag :) Nu väntar jag på vår försenade middag :D.

Tittar lite på Pluras kök och det här avsnittet måste ju LÄTT ha de bästa gästerna. Vem är härligare än Tomas DiLeva? ingen. Dessutom är hans nya platta sjukt bra plus att Veronica Maggio inte heller är helt fel.


POSTAD AV: Yasmine

2011-05-11 @ 18:57:39 | http://yassei.blogg.se/

Hmm... ja, varför heter dem islandsponny egentligen?! ;)

POSTAD AV: Carolina

2011-05-11 @ 21:00:15 | http://as

har du en islandshäst? :)

POSTAD AV: Sofie

Jag har ingen egen islandshäst, men i stallet jag har Lotta på sommaren finns det två islandshästar som jag får rida hur mycket jag vill :)

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar