Nästan färdig

Ja... som man bäddar får man ligga helt enkelt. Det är inte mer med det, bara att ta nya tag och komma igen.

Tentan var inte med mig idag. Eller egentligen var det inte en så himla svår tenta om man pluggat. Men jag har ju bara pluggat två dagar och knappt ens det. Valde att prioritera matten istället. Visserligen schablade jag ju bort min 3:a där men vafan, det är bara att ta nya tag. Och helt ärligt så gör det mig inte jättemycket om jag failar anläggningen, jag får bara plugga mer till omtentan i augusti, jag måste också lära mig av mina misstag (trots att jag inte vill) men det är väl en del av att bli vuxen i guess. Jag har ju alltid fått mina betyg serverade på silverfat under min tidigare skolgång och nu är det dags att vakna upp ur drömmen. Helt ärligt så tror jag att det är bra för mig att ha några omtentor i augusti. Nu lät ju det där helt fucked up, vem vill inte sätta kurserna med en gång? Men det var inte så jag menade :). Nu är det verkligen upp till bevis för min milt sagt YNKLIGA självdisciplin. Tror att det är fruktansvärt nyttigt för mig att se till att jag pluggar i sommar, dels för min självdisciplin, men även för att jag inte ska komma ifrån det och bli alldeles för lat.
Nu ska jag börja packa mina saker för om en timme bär det av hemåt igen <3


POSTAD AV: Henny :)

2011-05-28 @ 20:31:41 | http://hennyvinlof.blogg.se/

Haha, det där låter precis som mig.. Jag måste ta tag i mig själv nu och börja plugga, det här går ju inte längre!! :P

POSTAD AV: Erica

2011-05-28 @ 21:54:44 | http://camillaerica.blogg.se/

Tack :) För mig (kompispris) kostade det 2200 att sätta i håret, och det är ju väldigt billigt om man jämför med vad många andra tar, tror att hon tar 2700 i vanliga fall! Är du intresserad av att göra det hos henne så kan du få nummer om du vill!

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar