Spätta

Idag blir det rödspätta till middag! Åh, det är ju så himla gott :D.

Bra väder ute idag, synd bara att jag måste sitta inne och plugga hela dagen :( Nu har tentapluggandet dragit igång på riktigt, alla lektioner är slut och nu existerar bara tentorna, ljuset i slutet av tunneln känns som bortblåst. Usch! Men om väldigt exakt en vecka så är det över och då är det sommarlooooooooov! Kan fasen inte fatta att vi haft vår sista lektion före sommaren, att man troligtvis sett många klasskompisar för sista gången det här läsåret. Herregud vad tiden går fort.
Nu har jag definitivt bestämt mig för vilka klänningar jag ska beställa på Nelly.com, det blir två svarta klänningar. Älskar verkligen svarta klänningar! Men väntar några dagar innan jag beställer dem tror jag, har inte full koll på hur mycket pengar jag får i Maj... Har ju bara halva studielånet och får jag halvt lån nu så klarar jag mig, annars ryker mina sparpengar till att betala hyran. Menmen, time will tell!
Va en sväng på stan med bästa Tia igår. Vi tog långlunch på Subway och sedan kollade vi lite affärer... Så himla skönt att få umgås med någon som faktiskt bryr sig och som för en gång skull förstår sig på mig, hallelujah! Vi köpte inte så mycket, Tia köpte en väst och jag köpte ett smyckesskrin och ett fodlar till mina solglasögon. Kanske slänger upp en bild här sedan om inte världen hinner gå under innan. haha, ska man tro på den där skiten?


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar