suck...

Ibland blir jag bara SÅ trött på mig själv. Jag har under en längre tid (sedan i julas) tittat på en Elise Ryan klänning på Nelly.com och IGÅR bestämde jag mig äntligen för att jag skulle beställa den, men av okänd anledning så tänkte jag att jag väntar tills idag istället. kl 15.00 idag fanns klänningen kvar på hemsidan i min storlek, så jag tänkte ju att jag gott kunde vänta tills jag kom hem från skolan innan jag beställde. Och här är jag nu, hemma från skolan och allt. men VA FAN, TROR NI INTE ATT KLÄNNINGSHELVETET ÄR SLUTSÅLT? ååh, fan vad trött jag blir på mig själv ibland, SUCK säger jag bara. Det som förvånar mig ännu mindre är att det här inte är första gången detta händer, inte heller är det andra eller tredje gången, det är fan fjärde gången det händer!, att en Elise Ryan klänning säljer slut samma dag som jag tänker beställa den. (hände senast ungefär vid samma tidpunkt förra året och två gånger hösten innan). Tror inte det är meningen att jag ska ha någon Elise Ryan klänning.. Så nu har jag spanat in mig på två stycken kalassnygga Club L klänningar. och FY FAN om de tar slut innan jag beställer! då ska jag aldrig mera sätta min fot på Nelly.com.

punkt slut.
.
Detta var den tilltänkta snyggingen.. (bild från love2shop.se)


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar