ÄNTLIGEN

oh yeeeees! Äntligen färdig med det där förbannade jävla julklappspysslet! Tror inte ens att det blir bra, men nu är det i alla fall gjort! Fy fan vad skönt! Ska ALDRIG göra om det, aldrig, aldrig någonsin.

Och vad händer idag då? Inte något direkt jättespännande i alla fall. Dagens höjdpunkt blir att åka med Josefine till en handarbetsaffär ut åt Ekhagen någonstans. Sen ska jag plugga... Jippi. Har en inlämningsuppgift som ska göras och lämnas in plus att jag fortfarande har tusen anteckningar att renskriva. Sånt är inte okej. Känns som att det enda jag gör är att renskriva anteckningar från föreläsningar :(
Nähe... Nu ska jag gå och väcka min kära sambo, han snarkar så det hörs ända ut hit i köket.


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar