Det går bra nu, kompis det går bra nu

Shit vad bra det känns, jag KLARADE MIN TENTA! Visserligen så fick jag bara en trea.... men ändå. Jag klarade den! Det var LÄTT värt allt slit och alla svordommar innan tentan. Å vad jag är glad!

Maten ligger i magen, det mesta är undanplockat i lägenheten, disken är diskad, tvätten ligger i torktumlaren och jag sitter här och fixar med julklapparna. Lyckades till och med att få tummen ur till att meditera förut med, körde so hum som jag fick lära mig på kursen i lördags. Kan kanske vara så att det är något jag ska fortsätta med, ska i alla fall ge det här med meditation en chans.
Hittade även ett nytt te på ICA idag. Och ett nytt te är ju alltid klur, speciellt om man nu råkar vara en tefanatiker av stora mått! Det var ett lugnande te från Twinnings som innehöll roiboste, kamomill, lavendel och kakaobönor. Tyckte allt att det lät lite intressant (det tyckte däremot INTE Tobbe).
Och vad gör Tobbe? Han spelar CoD.. med Svenne... Så han hörs ända hit ut till köket. Jippi. Nä, skämt å sido, han var riktigt grinig när han kom hem från skolan, så han får mer än gärna spela, bara han inte spelar halva natten.


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar