fredagkväll

Äntligen fredag och jag sitter hemma hos päronen i urskogen för sista gången före jul. Känns helt knäppt! känns som om det var igår det var tenta och för en vecka sedan så var vi på Gotland.

Jag har inte gjort så mycket idag (precis som vanligt). Har haft riktigt jobbigt med att sova sedan min mardröm härom natten. Så igår somnade jag ca 05.00. Det resulterade i att jag inte kom upp till mina föreläsningar alls idag... Men enligt personer på  plats så missade jag inte så mycket. Jag har även hunnit med en sväng hos Lotta. Hon kändes faktiskt riktigt fin. Lite dålig motor, men lätt att rida igenom ändå :)
Nu sitter jag hemma och har gjort ett tappert försök med min inlämningsuppgift som inte vill som jag vill, så nu har högre makter (läs: Tobbe) tagit sig an den för att se om han lyckas lösa den. Under tiden passar jag på med lite julklappsplanerande och allmänt tjockisätande. Har införskaffat mig en påse crunchos, en påse godis och en B&J's. Eller jag och jag... Mamma har.


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar