kür

Just nu har jag tagit paus i julstöket. Eller paus och paus, jag har egentligen inte ens börjat. Jag har bara diskat, and that's it. Jag sitter och tittar på küren från Stockholm international horse show. Men jag blir faktiskt inte det minsta ridsugen när jag ser alla fina hästar. Inte ett dugg. Så det kanske bara är bra att jag tagit en paus med ridningen? Jag tror det.

Herr inneboende + nattsällskap har fortfarande inte visat några tecken på liv. Hade någonstans hoppats på att de inte skulle vara hemma idag. Jag vill få va ifred när jag städar. Lite löjligt kanske, men så är det. Punkt.
Det finns bara en sak som jag är sugen på, och det är att baka julgodis. Annars vill jag mest gå och lägga mig, dra täcket över huvudet och inte vakna förens i januari/februari någon gång. Livsglädjen är verkligen på topp känner jag. not.


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar