lördag

Idag har jag inte varit riktigt så produktiv som jag hade hoppats på. Lite har jag dock fått gjort.

I förmiddags var mamma och jag i en möbelaffär och tittade på lite hyllor till vardagsrummet. Hon vill byta ut den gamla fula bokhyllan mot ett svart skåp (tack gode gud för det). Och hon hittade faktiskt lite fina skåp, och jag hittade en så sjuuuuukt snygg byrå när vi var där. Vi ska ju faktiskt köpa lite nya möbler när vi får ta över hela lägenheten, och då ska jag komma ihåg den! Lite roligt med något lite mer annorlunda än Ikeamöbler. Hittade även två riktigt snygga helkroppsspeglar som jag skulle vilja ha någon av.
På vägen hem stannade vi på en loppis där jag köpte en fin glasflaska och en jäkla massa tassels, mamma köpte någr agamla linneservetter.
Efter det så har mamma och jag varit i stallet. Idag hade vi fått med oss kameran så att mamma skulle kunna filma och fota lite så jag får se hur det ser ut när Lotta går på det bettlösa tränset. För ibland känns det ju inte riktigt så som det känns. Därefter provade vi en Henri de revelsadel som fanns till salu i Hultsfred. Men den passade inte alls. Den låg inte an så jättebra, och längs med sidorna på Lotta låg den inte bra alls. Lite synd faktiskt...
Nu är vi i alla fall hemma och har ätit lite mat, så nu sitter jag och pillar lite med min ena julklapp till Tobbe. Tror han kommer bli jätteglad för presenten :)
Hoppas på att få lite mer gjort under kvällen, känns bara som om tiden försvinner iväg uta natt man har en blekfet jävla aning om VART den faktiskt tar vägen.


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar