menlöst

Känns som att det har varit en fruktansvärt menlös dag i skolan idag. Jag har förvisso haft schemalagda lektioner mellan 8-15, men hur mycket av tiden har utnyttjats av läraren? Tja... Inte mycket i alla fall, för jag har bara varit i skolan i en timme totalt idag. Heja Jth! Ännu mera heja, eftersom att den sista lektionen lades i en sal för max 50 pers, när vi var över 100. HEJA JTH!

Nu sitter jag här hemma och renskriver anteckningar - betydligt mer nödvöndigt än mina futtiga lektioner. Senare ska jag åka till A6 med Henny & Hanna, det ska bli kul, förhoppningsvis får jag med mig lite julklappar hem :)
Och vad var det Tobbe gjorde igårkväll? Det fick jag reda på imorse, han fixade för att göra frukost på sängen, i riktig subway style. Jag fick en baguette med grevéost, mozzarella, salami och kalkonskinka i ugnen (typ som en grillad smörgås) och på det var det färska grönsaker och oliver. Kan det bli bättre än så? KNAPPAST! Och till lunch fick jag en jättegod sallad med mozzrella, avokado och tomater. Min fina fina Tobbe <3


POSTAD AV: Henny :)

2011-11-21 @ 20:58:43 | http://hennyvinlof.blogg.se/

Asså den där Tobbe verkar bara för bra han!! =)

Och tack för det trevliga sällskapet på a6 :D

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar