Min mans bröllop

Idag är en bättre dag än gårdagen. Inte helt bra, men betydligt bättre än gårdagen. Igår jobbade jag på mammas jobb, jag sorterade räkningar och arkiverade drygt hundra pärmar. Som tur är (beroende på hur man ser det) så blev jag inte klar med alla pärmarna, så jag ska tillbaka en dag nästa vecka och jobba, men det är bara bra. Blir ju mer pengar till Lotta :)

Idag har jag istället varit hemma och pluggat. Eller tja... pluggat och pluggat. Jag har renskrivt anteckningar, men jag har fortfarande massor kvar. Men jag gillar det faktiskt.
Imorgon blir det en tur till stallet på morgonen. Då kommer equiterapeuterna Linda & Björn för att behandla Lotta och Ellington. Sedan ska jag plugga... Fast inte hela dagen, jag ska en sväng till Vimmerby för att köpa garn och vitaminer och på kvällen kommer Tobbe. Usch vad jag har saknat honom!
På lördag ska jag och mamma gå på någon minikurs i positiva affirmationer (eller något liknande). Tror att det kan vara väldigt nyttigt för mig eftersom jag allt som oftast tvivlar på min egen förmåga..
Menmen (det var hit jag ville komma) Idag när jag satt och slösurfare så hittade jag en ny blogg.
Sedan jag slutade spela farmville & cityville började jag att titta mer och mer på tv. Då frömst på kanalen TLC som har många program som jag verkligen ÄLSKAR. Men där har de ett program som heter "Min mans bröllop" som handlar om par som får 100 000 kr till sitt bröllop om de går med på ett par regler: Männen ska helt själva planera brlööopet. Allt från klänning till lokal och mat. Förra onsdagen såg jag detta,  det handlade om Lilié och Linus. I det programmet fick man även se en liten del av deras hus som Lilié hade inrett själv, och jag älskade det! Så himla fint, mycket vitt, rosa och blommor med söta detaljer. Tja, romantiskt med andra ord. Och idag hittade jag Liliés blogg! Helt klart mycket läsvärd, många recept och mycket fina bilder. För att komma till Liliés blogg, klicka här!
Nu ska jag åka till stallet och ta ut fröken häst en sväng i skogen :)


POSTAD AV: Henny :)

2011-11-10 @ 19:48:11 | http://hennyvinlof.blogg.se/

Längesen man såg dig nu!! När kommer du till skolan igen? =) Vi saknar ju dig!

Förresten, på måndag ska vi köpa biljetter till byggsittningen! :D och ditt uppdrag är att komma på vad vi ska klä ut oss till ;)

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar