Nyfärgad!

Idag har jag inte gjort allt för många knop. Det enda jag har gjort är att färga håret (och den vita badrumsdörren). Inte jättelyckat att färga dörren kanske, men jävligt lyckat att färga håret. Jag blev jättenöjd! Så nu har jag en betydligt mer "fyllig brun färg" på håret än tidigare. Och det bästa av allt är att håret inte blev svart! Troligtvis för att det låg en del guldreflexer i färgen...

Nu är jag i skolan med Tobbe och Fille. De har (förhoppningsvis) pluggat idag och nu sitter de och spelar NHL12 och jag ska starx sätta igång med att plugga. Men innan man kan göra det så måste man ju genomföra den mentala uppvärmningen: Den obligatoriska slösurfen!


POSTAD AV: Lina - Team Hippoteket

2011-11-23 @ 18:58:57 | http://sallberglina.blogg.se/

Skoj! Vill se bilder ju :) På dig, och dörren ;)

POSTAD AV: Henny =)

2011-11-23 @ 19:52:50 | http://hennyvinlof.blogg.se/

Jag vill med se bild på håret!! :D

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar