Revit

Mina damer och herrar! Låt mig presentera den nya tidens tortyrredskap; Revit Architecture! Vad än de stackars studenterna gör, hur många gånger de läser sina instruktioner så kommer de ändå att få kompletteringar! Hur fantastiskt är inte det? Nu kan du ständigt hålla koll på vart din student håller hus: Framför datorn. Aldrig mer kommer ni att behöva undra vart studenten är på kvällen, för : den kommer att vara vid revit!

Jippi. fick ytterligare lite kompletteringar i revit idag. Visst är det roligt? Precis vad jag ville ha nu! Och det är så onödiga kompletteringar. Jag har en tom kolumn i min rumsförteckning. Vore det inte värre om det istället fattades en kolumn? Jag har även några tomma ritningar i min fil, som låg med i GRUNDFILEN. Känns lite onödigt kanske?
Dessutom har jag fel på ett av mina glaspartier, men jag vet inte vilket av glaspartierna eller vad det är som är fel. Bingo. Munter tjej här eller?
Näh. Inte alls. Funderar på hur jag ska trösta mig...


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar