1 år!

Det är helt sjukt vad tiden går fort när man trivs. Idag är det 1 år sedan Tobbe och jag hade vår första date! Känns helt overkligt, det känns som om vi kännt varandra hela livet och ibland som bara ett par dagar. Definitivt inte ett år!

Kommer ihåg första gången iv träffades. Jag bodde hemma hos Tia och vi hade bestämt att vi skulle träffas, så Tobbe mötte mig på skolan innan vi gick hem till honom för att titta på film. Det var lite awkward i början, vi satt i varistt soffhörn och tittade på film och småpratade innan vi vågade oss närmare varandra. Och när jag sedan skulle hem på natten kl 02.30 så följde han med mig ända till Juneporten och stod där och värmde mig medan jag väntade på bussen, fastäm att han inte fbehövde det. Och DÄR föll jag pladask. Min fina,fina Tobbe :)
Har hört att han också kom ihåg att det var ett år sedan idag, så han ska överraska med middag har han sagt (jag tror det blir skaldjur/fisk för han besökte fiskbilen på torget) och så ska vi titta på samma film som vi såg på första gången, The Bourne ultimatum (som vi inte hängde med i sist när vi tittade).
Nähe, nu är det dags för mig att plugga lite och sen ta en sväng med Buster, för kl 12-14 ska jag sitta bänkad framför tv:n och titta på Eclipse! jag är en RIKTIG Twilight nörd, men Eclipse har jag faktiskt inte sett ännu. Jag har liksom dragit mig för att se den, jag vet ju att jag fastnar i min Twilight bubbla igen om jag så mycket som petar på en av böckerna eller råkar glutta två sekunder på filmerna. Men den risken tar jag idag!


POSTAD AV: Henny :)

2011-10-08 @ 19:41:54 | http://hennyvinlof.blogg.se/

Åh va kul, grattis! :D

Jag vill förresten se en bild på cocostopparna, lät gott!

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar