Folkbokföring ja...

Nu när jag klickade hem fleecen och skulle skriva in en bekräftelse av personnr och postnr så slog en sak mig... Pappret man fick från skatteverket när man adressändrade har jag aldrig skickat in... Alltså så bor jag på Myntgatan, men är folkbokförd på S:T Pauligatan. Nu kan jag ju tillägga att flyttanmälan gjorde jag i juni, alltså mer än tre månader sedan. Haha, snacka om att INTE ha koll! Jag glömde för övrigt av att skicka in parrdena till adressändring med, och när jag sedan fick en påminnelse, med enbart en blankett att skicka tillbaka till adressändring så var jag antingen naiv eller dum nog att tro att det var någon sorts paketlösning för både skatteverket och adressändring. Så imorgon knallar jag bort till Skatteverket, tur att vi bor grannar ;)


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar