Men för helvete.

Jag skrev ju om hur jag ÄNTLIGEN har klickat hem min fantastiskt faboulösa fleecetröja från Pikeur typ igår? Mhm, och jag var sååååå glad. Idag har jag fått ett mejl från butiken :Hej, jag måste tyvärr meddela att fleecen du har beställt av mig är slut. Du har på något sätt lyckats beställa en vara som jag lagt i  papperskorgen för att den var slutsåld. Jag beklagar verkligen och vi jobbar på att lösa var det kan ha blivit fel. Snacka om att tappa humöret. Fy fan, hur är det ens möjligt att det blir såhär?  Jag som var så glad :( Nu har jag iofs hittat tröjjäveln på en annan sida, men där finns den bara i ljusgrått. Inte riktigt lika mycket "min färg" som marinblå (Lotta har i princip bara marinblå och bruna grejer). Men då slog det mig: Ljusgrått passar till både blått och brunt. Får bara försöka hålla mig lite ren helt enkelt :). Hoppas att frakten är billigare, för då ska jag fan ha den med en gång.

Jag tar fan tillbaka det jag skrivt. Under den timmen jag inte satt vid datorn blir tröjjävelsfanskapet slutsålt. Ingen fleece för Sofie. Tror jag går och dör lite nu, fy fan så arg jag är.


POSTAD AV: Lina - Tävla om swarovskiarmband från Butik Quse

2011-10-05 @ 20:17:44 | http://sallberglina.blogg.se/

Men så tråkigt!! Jag fick vänta på mina tyglar över en månad..

POSTAD AV: Lina - Tävla om swarovskiarmband från Butik Quse

2011-10-05 @ 20:32:25 | http://sallberglina.blogg.se/

SV: trist när de sagt de lagt undan en med! mycket sånt där tyvärr

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar